Hodnocení
Dnešním dnem začínám hodnotit nejen známkou 1, ale i známkou 2 a 3. Zatím děti dostávaly pouze jedničky, popř. nedostaly známku, ale objevil se tam mračoun nebo razítko, že nedává pozor.Horší známky zatím dávat nebudu ani nechci. Učivo zatím není obtížné, ale tento týden začneme číst již první slabiky. Chce to tedy opravdu denně číst, číst, číst a samozřejmě to prokládat nejrůznějšími hrami a zábavnými činnostmi, abychom to čtení dětem nezošklivily.
Ve slově by měly děti rozeznat písmenka, která se učíme, např. ve slově lopata slyšíme L a P, ve slově most M a S.Také skládání do tzv. mřížek je velmi důležité, aby si děti uvědomily, kde dané písmenko slyší. Písmenko na začátku slova by měl každý již určit.Písmenka uvnitř slova ve škole denně procvičujeme. Píšeme také tzv. šifry - délka slabiky, např. PO/ČÍ/TAČ = . / - / . Určování délky slabiky je velmi důležité pro budoucí čtení a skládání slov.